Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

Παρουσίαση βιβλίου με τίτλο "Ποιος είμαι εγώ Παππού;"

Την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019 οι Εκπαιδευόμενοι του Β' Κύκλου Σπουδών παρακολούθησαν την παρουσίαση του βιβλίου με τίτλο : "Ποιος είμαι εγώ, Παππού;" στο αμφιθέατρο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Σερρών.



Για το βιβλίο μίλησε ο κ. Χατζηαποστολίδης Νίκος, Ασφαλιστικός Οικονομικός Σύμβουλος και οι συγγραφείς κα. Κωνσταντίνα Καραγκιόζη, κα. Πετρίνα Μαργαριτίδου και η κα Ευδοκία Νικολαΐδου. Οι συγγραφείς είναι Ψυχολόγοι και εργάζονται στην Ελληνική Εταιρεία  Νόσου Alzheimer.  




Η Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer βοηθά άτομα που νοσούν από τη συγκεκριμένη ασθένεια, αλλά παράλληλα ενισχύει και τους συγγενείς των ασθενών. 
Οι ομιλήτριες συγγραφείς του βιβλίου "Ποιος είμαι εγώ, Παππού;" αναφέρθηκαν στην αντιμετώπιση των ασθενών της νόσου Alzheimer  από το συγγενικό τους περιβάλλον. Τα συναισθηματικά προβλήματα που δημιουργούνται στους οικείους ανθρώπους των ασθενών είναι πολλαπλά και χρειάζεται ενημέρωση από ειδικούς για τη σωστή αντιμετώπιση της καινούριας συμπεριφοράς των ασθενών. 


Η λέξη κλειδί για τη σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργεί η νόσος είναι η αγάπη σε συνδυασμό βέβαια με τη γνώση. Η αγάπη, η φροντίδα, το ενδιαφέρον, η αποδοχή και η ενσυναίσθηση μπορούν να βοηθήσουν την οικογένεια να αντιμετωπίσει το φόβο, την ανασφάλεια, το θυμό, την ντροπή που μπορεί να νιώσει.



Η εκδήλωση πέρασε ξεχωριστά μηνύματα στις καρδιές των ακροατών και των Εκπαιδευομένων του ΣΔΕ Σερρών. Ευχόμαστε στις συγγραφείς του βιβλίου να είναι καλοτάξιδο και να μοιράζουν με την ίδια αγάπη τις γνώσεις τους στους ανθρώπους που τις έχουν ανάγκη!