Πέμπτη 25 Μαΐου 2023

Δημιουργική Γραφή - Αλλαγή οπτικής γωνίας από την Καγιογλίδου Θεοδώρα

Οι Εκπαιδευόμενοι του ΣΔΕ Σερρών στο πλαίσιο του project "Λογοτεχνικές αναγνώσεις και Δημιουργική Γραφή" εξασκήθηκαν στην αλλαγή οπτικής γωνίας.


Αρχικά ακούσαμε μέσω ψηφιακού ακουστικού αρχείου (podcast) το διήγημα του Α. Καρκαβίτσα "Η Μητριά" στη συνέχεια αναλύσαμε τους χαρακτήρες του διηγήματος και συζητήσαμε τον όρο οπτική γωνία.

Η Εκπαιδευόμενη Καγιογλίδου Θεοδώρα του τμήματος Β2 άλλαξε στο κείμενό της την οπτική γωνία και μας παρουσιάζει την ιστορία του διηγήματος του Καρκαβίτσα μέσα από τα μάτια της μητριάς.

     «Εγώ η Ακριβή, μάνα πολλών παιδιών, προσέχω τα παιδιά μου όσο τίποτα στον κόσμο. Δίκαια μπορείς να με πεις καλή σύζυγο με έναν άντρα ανίκανο να πάρει αποφάσεις, έναν άντρα που όλο πίνει. Όλη μέρα στο σπίτι με το νοικοκυριό τι να πρωτοκάνω, μετά σου λένε ότι γκρινιάζω. Μου έφερε και τον Βασίλη να μπλέκεται στα πόδια μου. Εγώ παιδιά δεν έχω; Θα τον στρώσω μια και καλή να ησυχάσουμε επιτέλους!»

Καγιογλίδου Θεοδώρα